26/3-11

Hejsan ! Ledsen att jag inte uppdaterade mer igår men jag hade ju träning och sen åkte jag till gården med malin, sandra och amanda :) men berättar mer om det sen.
På träningen gjorde vi sånna där tråkiga saker som typ chasé med vändningar och olika bromsningar för när vi har upvisningar måste man ju kunna bromsa coolt ;) sen skulle vi göra volley (tror det stavas så) och då vred jag typ till mej lite så jag fick ont i ryggen IGEN ! Då gick jag och satte mej i båset en stund och då märkte jag att jag hade ont när jag gick :( så fick åka hem typ en halvtimme innan träningen slutade. Fast när jag kom hem så började mamma göra våfflor för det var ju våffeldagen igår, supergoda ! Och då fick jag ju energi att åka till gården i några timmar, vi kollade på avatar. Jag hade inte sett den innan men den var faktiskt riktigt bra :)
Snart ska jag och mami in till stan och handla present till emma och sen ska jag va med sandra, amanda och kanske johanna :)
Ha en bra dag allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0