30/3-11

Jaha, då var mars snart slut. Tiden går ju så himla fort nu om man jämför för typ 3 år sedan, helt sjukt ! Men iallafall så var det sista skoldan för den här veckan idag för vi har studiedagar imon och på fredag och de ska ju självklart firas med vännerna. Först blir det gården vid 5 typ och sedan capri vid halv 8 för giga har träning till 7 så vi ska vänta på honom. Dom som ska med är : sandra, johanna, amanda, ali, giga och sen blir det säkert några mer killar ;) Kommer nog bli roligt !
Snart ska jag gå och äta lite tacos och sen ska jag läsa lite tror jag, och byta om ska jag ju också göra. Kan ju inte ha samma kläder på gården sen haha ;)
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0