31/3-11

Hellu !
Fick låna amandas data till lite bloggning just nu ;) det blev ju inte så mycket bloggning igår men efter capri åkte vi hem till amanda och sen så stannade jag och johanna kvar över natten :D vi har haft skitkul ! fast nu har johanna åkt hem och amanda lagar pannkakor så jag bestämmde mej för att göra ett litet inlägg.
Hur som helst var det askul igår, jag kom till gården runt 6 tror jag men då var bara ali, jihanna och bechir där men vi satt och pratade en stund till typ kvart över 7 och sedan gick vi till capri. Vi fick vänta en stund på amanda ochgiga och då så kollade vi menyn och ali beställde tonfisk-pizza ?! han sa att det var gott men sen när han tog en tugga spydde han typ haha ! och självklart tog han ju en stor pizza också så bechir va tvungen att äta lite hehe. Själv tog jag en kebab tallrik och delade med amanda medans johanna inte åt nånting som vanligt :(
Nu sitter jag iallafall här och väntar på att pannkakorna ska bli klara och sen blir det gården vid 4 typ ! får se vilka som kommer men det blir säkert kul :)
Hoppas alla får en bra dag♥
 

hahaha fan vad söt bild på mej och sandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0