7/3-11

Hejsan alla !
idag var det ju skola och det va så jävla tråkigt :( min ena bästis säger att jag är död för henne och jag blir slagen i huvudet av en störd kille i min klass :@ han slog rakt på örat så jag tappade balansen i nån sekund, skitläskigt :'(
sen fick jag gå runt med en ispåse i pannan i typ 2 timmar också för amanda och jag hade varit hemma hos henne och ätit lite lunch (oboymackor och sandwitchglass haha) så hon skjutsade mej på hennes cykel. Helt plötsligt sägen hon att hennes skosnöre har fastnat i trampan så jag går av och försöker fixa de, då välter cykeln så jag får ett styre rakt i pannan ! fatta att det va pinsamt att gå till skolsystern och säa att man har fått en cykel i huvudet hehe ;) sen när jag kom till kapprummet fick man ju lite konstiga blickar...
oups....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0