Avslutning

Jaha idag var det konståkningsavslutning, åkte två program : häxprogram och indiskt program !
Det var jättekul och gick hyfsat bra faktiskt för jag kände mej inte särskilt nervös men jag failade liiiite grann... skulle göra en bakåt ligg men tappade balansen x) Men nu sitter jag här iallafall med typ ett ton svart ögonskugga med datan i knät och kollar på navy cis hehe, vilken liv va ?
Nä men det är faktiskt ganska bra men jag har satt top model på inspelning så det blir ju finalen eferåt :D vet redan vem som vinner men endå ;)
snart ska jag gå och packa inför volleyboll-dagen (mollyboll XD) imon, vad jag ska packa är top secret men ni får se efteråt. Kan bara säga att vi kommer se grymma ut !! Mycket färger.....
Nu ska jag gå men vi syns/hörs imon 

Kommentarer
Postat av: mona

hahaha, vadå sög!?

vi var bäst ju! hosthost ^^

haha xD

2011-03-22 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0