Hemma

asså gud jag dööööör ! har haft världens jobbigaste dag idag, först så va det träning i 45 minuter sen hade vi träningstävling då vi skulle köra igenom våra program som det vore tävling och eftersom vi precis hade tränat innan va det ganska jobbigt. Sedan direkt efter så hade vi träning i typ 1 timme till som också var skitjobbig ! sen gick emma och jag till mc donald's typ helt svettiga så kände mej ju ganska ofräsh hehe ;) sen blev det att träna i en timme till och mina muskler va alldeles slappa så det gjorde ju inte saken bättre -.-
nu har jag precis duschat och ska gå och tvätta håret nu, sen blir det melodifestivalen och sedan ska jag sova för det är ju en härlig träning vid 8 på morgonen imon ! :O får se om jag orkar eller om jag tar sovmorgon :)
me right now ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0