Sjuk :(

Fick gå hem från skolan idag, mår inte bra alls. Så nu sitter ja här hemma med datan utan nåt att göra hehe ;)
ganska skönt men endå tråkigt. Men det är väl bättre att va hemma idag så jag kan träna imon ! Behöver verkligen det, har känt mej svullen dom senaste dagarna :( Sen ska vi till simhallen på måndag så det är man ju inte helt nöjd med...
Just nu kollar jag på hells kitchen och han ramsley skäller ut typ alla, fattar inte hur han orkar :O måste va jättejobbigt men alla är ju så tröga ;) vissa kan ju inte ens laga pasta (kan till och med jag ! stolt...) haha !
Jag får se vad jag hittar på sen men det lutar åt lite wii fit en stund och sen en film eller nåt :)
Låter väl supermysigt ! Då får det nog bli min favoritfilm Inception. Visste ni förresten att den är nominerad till årets bästa film på oscaralan ? hoppas den vinner !
Har inte tagit nån outfitbild men kan försöka förklara : ett par svarta jeans med en instoppad blommig tröja, ett brunt skärp, svart skinnjacka och vita converse :D låter inte så snyggt men det är det !
men nu ska jag kolla vidare och se vem som åker ut :)


That's That

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0