Skolan

Just nu har jag smugitmej in i datasalen för att "skriva på en uppgift" men det får bli facebook och bloggen istället hehe ;) orkar inte med resten av klassen just nu alla e så jobbiga :(
Men iallafall gick volleybollen sådär... i vår första match gjorde vi 2 poäng x) men vi vann vår sista match mot 7a ! fast dom va asdåliga så dom förlorade alla sina matcher -.- jag måste erkänna att vi sög.... och sen har jag fått ett brännmärke på handen sen plattången imorse, oupsss ;)
Får se om jag tränar idag för jag har liksom färg i hela håret blått, grönt, svart och lite oranget tror jag, sen har jag text på armarna också :)

Nu ska jag gå på rast och sen elevensval ! pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0