21/5-11

Idag hade jag tänkt åka in till stan men mår inte alls bra så jag frå stanna hemma idag :( Är jättehes och känner mej superförkyld -.-
Förlåt om jag smittade dej jafar (jag vet att du läser min blog höhöhö).
Inatt när emma kom hem runt 2-halv 3 så då vaknade jag självklart och då fick jag jätteont i ena örat (?) så jag fick gå upp och ta en ipren men den värkade inte fören efter en och en halv timme typ och då kunde jag inte somna om :( jag somnade inte fören runt 5 och sen vaknade jag vid kvart i 9 imorse. Fy vad jag är trött, har ont i ögonen ! men jag kan verkligen inte somna om -.-
Nu ska jag nog sätta på en film, ta lite tee och försöka bli bättre tills imon.
Pusshej 

Kommentarer
Postat av: Jafar

Haha, ja, jag läste detta!

Haha, men det gör inget, är bara lite förkyld. :-P

2011-05-21 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0