24/5-11

Hellu !
Nu har jag inte bloggat på 2 dagar blir det väl ? Har haft ganska mycket att göra om man säger så ;)
Igår så var jag ju i skolan, vart en riktigt härlig dag ! Efter skolan satte jag mej vid datan några minuter innan jag somnade och sov i nån timme ^^ Skönt med siesta ju hehe. Sen drog jag ut i smedby en stund. Jag kollade även på en fotbollsmatch med jafar (♥) och några andra :)
Idag så var det ju skola igen och det har vart helt okej, på gympan hade vi BIP-test. Jag fick 6.4 men jag hade klarat mycket längre om inte alla tjejerna i klassen hade lagt av så tidigt, jag blev faktiskt bäst av tjejerna den här gången :D
Sen efter skolan har jag bara chillat hemma vid datorn, lyssnat på musik och sånt där. Jag behövde faktiskt en hemmakväll för jag kommer nog vara ute dom andra dagarna den här veckan om det blir lite bättre väder än idag -.- fan vad det skulle regna när jag kom hem !
Nu ska jag gå och äta lite jordgubbar tror jag. Puuuuusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0