25/5-11

Idag ska jag (som jag sa igår) inte vara hemma, ska till gården och träffa lite människor ;)
På franska lektionen så kände jag att jag hade ont i högra handleden så jag frågade min lärare om jag fick gå till skolsystern men hon svarade "nä sånt ska man göra på rasten" jättesurt. Men jag kunde ju inte skriva så jag sa det till henne och hon bah nä men du ska endå inte skriva mer och jag bara jaha ? sen fick vi sluta ungefär 2 minuter senare, så jäkla onödigt !! Så nu sitter jag iallafall här men ett sånt där tunnt bandage (kommer inte ihåg vad det heter xD) och har jätteont :(
Efter skolan hade jag, sandra, kalle, johanna och bechir kvarsittning i typ 20 minuter för sen stänger dom skolan. Fast jag har fortfarande 15 minuter kvar nästa vecka, i'm a bad girl hehehe ;)
Men nu ska jag gå och byta om och sen dra till gården, pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0