4/5-11

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Ska iallafall snart åka till skolan, börjar vid 9 idag. Efter skolan ska jag nog va med någon rolig efter skolan för vi slutar tidigt.
I måndags följde jag och malin med amanda hem och sen så kom mohammad. Vid typ 6 var malin tvungen att åka hem och då kom johanna och monta ist. Och monta hade med sej nellia och nadia så vi blev några stycken ;) vi var mest på tingby skans och höll på lite. Kom hem vid kvart över 10 tror jag. Igår så hade jag träning, det var riktigt jobbigt faktiskt och som vanligt stekte solen lite exta så fort jag kom dit -.-
Min outfit idag är mina svart-vita harems, en vit långärmad och mitt pistol halsband.
Pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0