Eric saade !

Fan vad grymt att han kom trea ! Hade jag aldrig väntat mej :D helt sjukt att han låg etta ett tag också !!
Hursomhelst så ändrade jag planerna lite sen jag skrev igår (antar jag att det blir eftersom den är än över 12), gick in till smedby för att möta amanda, monta, mohammad och johanna. Vi satt vid bänkarna i skolan i nån timme tror jag, jag och monta visade varandra olika låtar och sånt för vi gillar exakt samma låtar typ haha !
Sen lämnade vi johanna och mohammad för amanda skulle äta och vi orkade inte med dom mer hehe ;) Då gick monta och jag till gympasalen och mötte upp dom andra "blattarna" som va där och så va jag med dom resten av kvällen hehe.
Vid typ halv 9 gick jag, jafar och amanda till capri och sen kollade vi på melodifestivalen där hehe. Men det stängde ju vid 10 så då blev vi utslängda...
Sen kom mamma och hämtade mej vi 20 över 10 så då kollade jag klart hemma ist ;) Nu sitter jag och kollar bloggar och lyssnar på spotify, har runt 6 timmar kvar så jag klarar nog resten av månaden hehe. Stör mej serriöst på deras nya system, vem fan klarar av att bara lyssna på dom bra låtarna 6 gånger ? har redan lyssnat för mycket på ulrik munther - born this way :(
Hur som helst ska jag endå skaffa spotify premium typ imon eller nåt så jag behöver inte oroa mej mer ;)
Snart ska jag nog gå och lägga mej, är mycket tröttare än igår så jag pallar inte sitta uppe så mycket längre.
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0