Helluu

Idag var jag utan smink igen ! stolt haha ;)
Origenteringen (kan inte stava hehe) gick faktiskt jättebra, vi gjorde 9 kontrollen på 35-40 minuter ! det är faktiskt jättebra :D
Min outfit för idag fick bli mitt nya linne, bendeau-bh, ljusa shorts och en stor grå munkjacka. Supermysigt ! Jag är på ganska gott humör hehe, därför har jag skrivit 3 st utropstecken i detta lilla inlägg haha ;)
Det är ju sandra ikväll så hur kan man inte va taggad ? Kommer nog ha på mej mitt linne med fransarna (ni vet det som jag beställde från h&m), en rosa bandeau-bh och jeansshorts. En skön outfit med andra ord :)
Nu ska jag fortsätta kolla hockey (!) en stund till och sen ska jag börja fixa mej.
Ha en trevlig kväll, Puusss
Linnet jag hade idag, H&M 49.50 kr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0