I stockholm

Bilresan igår var ganska rolig trors allt, satt och messade med jafar hela tiden typ ;) och lyssnade på musik såklart ! Vi kom fran vid halv tolv ungefär efter en 5 timmars lång bilresa :O Fattar inte hur jag klarade det hehe... Drack faktiskt kaffe på vägen också så det hjälpte lite hehehe.
Idag så väckte emma mej vid halv 10 typ för att gå och gratta farfar, han fick ett foto av mej :) Sen fick han en resa till okänd destination fast jag et vart det är och jag ska följa med :D iförsej vet dom flesta av mina kompisar vart jag ska men skitsamma haha.
Nu har jag btw precis ätit lunch, det blev potatis och köttfärslimpa som var supergott ! Innan det var jag, emma och mamma ute vid liljeholmsgallerian eller vad det nu heter. Fick med mej en assöt virkad klänning/tunika som mamma betalade hehe ;) bra med föräldrar ju !
Just nu har jag inget att göra så jag får väl fortsätta med att göra ingenting hehe. Jag lovar att ta kort på tunikan imon så ni får se dens söthet ;)
puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0