Jag är glömsk...

Igår glömde jag mobilen i skolan :( den ligger i skåpet och känner sig ensam. Jag kom på det igår när jag och malin va på väg in till stan. Vart ju sjukt sur först men jag får ju den om någon timme eller så, så det är lungt ;) Malin och jag hade iallafall så jävla roligt igår, när vi satt på ben och jerrys höll vi på att dö hahahaha. Hade kramp i magen !
Förresten så köpte jag avslutningsklänningen som jag visade förut :D köpte också ett par lila shorts och ett mönstrat linne från H&M. Fast tyvärr ligger alla mina saker hemma hos amanda för jag åkte med amanda och johanna hem till smedby för vi skulle till gården och det skulle inte malin. Så då tänkte jag att jag skulle tillbaka dit men det gjorde jag aldrig och jag har ingen mobil som jag kan smsa henne med för ingen har hennes nr -.- Någon som kan komma på hur jag ska göra ;)
Nåja nu måste jag gå och fixa mej lite, kan ju inte fixa mej så mycket på grund av vattenkrigen. Smink är ju totalt värdelöst. Men ska fixa håret iallafall :)
puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0