Min dag i ord

Måste säga att det var riktigt jobbigt att gå upp idag -.- sen när jag väl kom upp var jag tvungen att tvätta mitt fettiga, äckliga hår också. Vart inte världens bästa morgon om jag ska fatta mej kort.
Skolan var helt okej precis som alla andra dagar antar jag. Fast jag är riktigt nöjd med vädret ! vart ju riktigt fint tillslut :D
Efter skolan åkte jag in till stan en sväng, gick i ungefär 1 timme innan syrran kom och gjorde mej sällskap. Sen vid halv 7 så åkte hon hem men då stannade jag kvar med jafar (♥♥♥) och oscar till typ halv 8. Och gissa vad jag hittade i sista sekunden om inte en earcuff !!!! fan vad glad jag är att jag hittade en tillslut, har letat aslänge :D Köpte också en t-shirt och en jumpsuit (shortsdress) som är turkos, älskar den färgen ;)
Just nu sitter jag och kollar på 2 1/2 men som är ett av mina favoritprogram ! hör de ni btw att ashton kutcher ska ersätta charlie sheen i nästa säsong ? älskar ashton från that 70's show men vet inte om han passar in så bra...
Nåja ni får ha en trevlig kväll iallafall ;) Pussheeeej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0