Morot...

Igår morse så skulle jag sätta på brun utan sol, när emma använder den så blir det typ ingen skillnad alls men när jag ska använda den så blir jag ju självklart helt orange ! Kände mej totalmobbad hela dan :( Sen så blev jag sjuk igår också. När jag hade varit ute med några så märkte jag när jag kom hem att jag skakade asmycket, hade ont i varenda muskel typ och var helt öm i kroppen :( Sen så gick jag hem från skolan idag också för jag är typ utmattad och har fotfarande ont och är öm, sen kändes det i skolan som om jag hade feber men det har gått över lite nu.
Idag när mamma kommer hem från jobbet ska jag upp till stockholm ! Min farfar fyller 80 år imon så vi måste ju upp och gratta honom ;) Jag vet inte om jag ska ta med datan eller inte men det lutar åt att inte lämna den ensam här hemma hehe...
Kommer iallafall hem på torsdag-kväll så jag slippeer både NO och SO prov ! I'm so happy :D
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0