Stan idag !

Idag ska jag in till stan med jafar, har ju fått 1000 i månadspeng så jag måste uppdatera min garderob lite ;) Ska nog köpa ett par nya conveerse, en jeansväst och en bikini ! hoppas pengarna räcker...
Kanske kan tjata till mej några 100 extra av mamma höhöhöh ;)
Sen är det träning men får se om jag åker dit, jag tränade ju faktiskt riktigt bra igår och sen kan jag powerwalka lite mer när jag kommer hem. Det är faktiskt någonting jag tycker är riktigt kul, man kan ju hålla ett bra tempo utan att bli trött hehe ;)
Egentligen skulle jag inte tränat igår för jag är ju lite sjuk fortfarande men skitsamma ! Jag mår ju bra nu så det var nog ingen fara.
Just nu så äter jag frukost och kollar på bachelorette, haha liv men så är mina morgonar hehhehe.
Nu är reklamen slut så nu ska jag fortsätta kolla ;)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0