Tjejkväll

Tjejkvällen igår var verkligen sjuuukt kul !! Först så åt vi lite pizza hemma hos anna, sen gick vi ut en stund till småbarnsdiscot höhöhö ;)
När vi hade varit ute i typ 1 timme tror jag gick vi hem till anna igen och skulle sätta på paranormal activity men den funkade inte så alla utom malin, jag och anna gick till ica och hyrde Case 39 som var asläskig :( Fast det är en bra film att hyra md sina kompisar hehe ;)
Efter ungefär halva filmen stängde vi av och satte på Ica Age ist, fega som vi är...Men vi kollade inte särskilt mycket utan vi satt bara och snackade skit om allt hihi ^^
Sen gick vi ju hem vid 12 typ, malin och jag tig sällskap med louise och fanny en bit och sen cyklade resten av vägen. Vi hade tänkt gå och slöa men vi var uppskrämda av filmen :(
När vi kom hem så satt vi vid datan i ungefär 1 timme men sen somnade jag så sött ;)
Imorse vaknade jag vid 08.40 exakt hehe ;) fast jag väntade med att väcka malin till klockan 9, då hade jag 40 minuter på mej tills bussen gick hem -.-
Väl hemma så höll hela familjen + några av emmas kompisar på med att fixa med en grej som jag skriver om nån annan gång men det är iallafall mitt sommarjobb ! kommer tjäna ungefär 1600 i månaden och då jobbar jag endå bara 4 dagar :D
Nu ska jag fortsätta kolla på Wipeout U.S !
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0