Tränat

Nu är jag nydushad och fräsh efter ett jobbigt träningspass på stensö. Vi joggade, sprang, powerwalkade och gjorde massa olika spänst och styrkeövningar. Jag var faktiskt trött redan innan träninen men blev piggare mot slutet. Och sen var det ju så himla varmt ! har varit varmt hela dan ju. Var ute med amanda ett tag förut och då gick vi hem till bechir och fick med han och hans storebror ut. Då gick vi till ica, jag köpte en glass hehe ;) Supergott !
Imon är det ju skola igen, måndagar är ju verkligen hemska. Får se om jag orkar gå upp imon...hehe. Snart ska jag kolla på hellcats, älskar verkligen den serien ! awesome ;)
Fick bli en gammal favobild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0