Duktig tjej javisst !

Nu har jag pluggat SO och franska i ca 2 timmar och städat mitt rum i 4 timmar ! Universums tråkigaste lördag men nån dag var det ju tvungen att göras ? aja nu har jag bara damsugandet kvar och sen ska jag sätta på en film, myyyyss. Eller jag måste nog plugga lite till innan... har liksom 2 prov nästa vecka och dom ligger på måndagen och tisdagen -.- men det positiva är ju att om jag gör klart allt ikväll har jag hela dagen ledigt imorgon och det låter ju väldigt lockande ;) Just nu ligger jag och lyssnar på musik i min nybäddade säng som jag förövrigt har gjort hela dagen och i lurarna spelas Fade into darkness med Avicii. Riktigt bra låt om ni frågar mig !
Har inte tagit några nya bilder på senaste tiden så inlägget blev ju inte sådär jätteintressant men aja.
Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0