HEJ MALIN!!!!!!!!

God eftermiddag alla trevliga människor på denna stora jord hur mår ni denna trevliga dag ? Jag sitter och käkar clementin in my superchilliga soffa. På teven visas Projekt Runway för fullt. Snart ska jag och Malin till kapellet på en superduperrolig gudstjänst och sen ska jag träffa min kära bästa vän Rasmus inne i min kära hemstad Kalmar. Myyyyyyyysigt.
Att jag bloggar idag är tack vare Malin (min superduperbästastebästisälsklingsvän) så om ni råkar se henne nånstans kan ni ju tacka henne antar jag. Det skulle lilla jag bli glad över eftersom jag älskar henne så mycket och vill att hon ska bli glad !!
Nu ska jag gå och keka mer clementin. Ha en fortsatt underbart trevlig dag !
Jag och Malin på vårt bästa humör. Puss på dig gumman !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0