Måndag igen...

Ush jag hatar verkligen måndagar ! jag snoozade 5 ggr imorse, ooups hehe. Skolan var ju hur seg som helst som vanligt. Helgen däremot har varit riktigt rolig. I fredags följde malin med mig till ishallen för att jag skulle ta foto men sen åkte vi till stan i några timmar. I lördags var jag hemma och chillade hela förmiddagen typ, sen kom Malin och då gick vi runt i smedby ett tag innan vi träffade Rasmus, Filip, Ossian och Philip. Vi åt på capri och sen kom det några fler och kort sagt så snackade vi mest och chillade hehe. Tråkigt och kul på samma gång om man säger så. Igår åkte jag in med syrran till stan för lite shopping. Köpte två linnen och en skjorta (som jag förövrigt hade på mig idag). Sen åkte jag hem till Rasmus och spelade lite tv-spel med han och Filip, fifa 12 och GTA. Sen gick vi till subway och åt och senare blev det lite bus på stan, shhhh !
Nej det här blev ett extremt tråkigt inlägg men skitsamma, ha en bra kväll puss !
Glada flickor innan fotot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0