26/9-11

Hejhej ! Måndag idag och de betyder ju att det har varit skola som vanligt och det var nog segaste skoldagen på länge. Orkade inte fixa mig imorse så gick osminkad i min favoritmunkjacka och converse. Det roligaste på hela dan var väl på SOn när jag spelade mario starcatcher 2. På NOn sov jag och på engelskan ville jag bara dö. Åkte hem efter engelskan eftersom jag är så grymt förkyld och är på dåligt humör. Egentligen skulle jag varit med Malin idag men det kunde jag ju inte så hon är sur på mig, kul. Imorgon har jag studiedag och då tänkte jag åka till stan med Azra och hoppas att hon kan få mig på bättre humör. Hörs när vi hörs.

 

tjurig cheey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0