Heyy bruur, vad händer jaoo ?

Wow shiiiet längesen man bloggade nu va ? Men det är så mycket som händer nu med skolan, träningar och sen ska man försöka klämma in plugg, kompisar, shopping så det blir ju inte mycket tid över.
Aja i fredags var jag i stan med Johanna. Köpte ett par jeans, en earcuff och en tygväska. Sen köpte vi varsin flaska bubbelvatten och subway-mackor höhö.
Igår gick jag upp vid 8 för att jobba vid hoppborgen i några timmar. Sen kom min söte Malin och vi drog ut te smedan. Först gick vi till ica och köpte frysta jordgubbar och sen satte vi oss vid capri med Ali och Giga. Vi satt där i en timme och bara snackade skit haha ! Sen hängde vi i smedby i en timme ill innan vi drog till arenan. Resten av kvällen spenderades med Malin, Ricki, Nika, Said, Ali och Mohammad.
Det här var typ universums tråkigaste inlägg men jag var ju tvungen att visa att jag lever hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0