Inget att blogga om....

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge men har verkligen inget att blogga om :( Inte okej asså ! Dom senaste dagarna har spenderats i skolan såklart, massa plugg oså. I fredags var Malin och jag på småbarnsdisco hahaha det var rätt kul men vi var där i typ 2 timmar högst. Sen gick vi och skulle möta Nika, Ricki och Said och va med dom i en halvtimme tror jag. Innan discot var vi på gården och åt tacos, myys !
Idag var Malin och jag och kollade fotboll vid guldfågel-arenan och ff vann såklart ! 3-1 blev det.
Kommer inte på nåt mer och skriva men nu vet ni att jag lever iaf haha. Puss och kram ♥
Söta malin och jag i fredags !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0