Konfamöte

Godmorgon sovit gott ? Det ha jag iaf jag tror jag har sovit minst 10 timmar inatt ! Behövdes verkligen för jag har typ inte haft en sovmorgon på 2 veckor.
Vid ett idag så har jag mitt första konfirmationsmöte ! Tydligen är vi 27 st och jag todde att vi skulle va högst 10 haha. Efter konfan ska Malin och jag åka in till stan och äta lite oså.
Igår så kom pappa hem med ett nytt headeset som jag har tjatat om ett bra tag nu, och hörlurarna är skitsnygga också ! jag ska visa bild på dom sen. Jag fick också en ny microfon till datan så nu är jag inte längre socialt handikappad och jag kan äntligen snacka på skype som normala människor hehe.
Nu ska jag gå och dusha och sen börja fixa mig, kram !
En bild på lilla mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0